آگهی گنجه

بهترین راه حل کاهش هزینه آگهی برای آژانس‌های املاک

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و وجود وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف برای آگهی کردن ملک اغلب مردم برای یافتن مسکن موردنظر خود چه خرید و چه اجاره از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند. مزیت این اپلیکیشن‌ها این است که با توجه به فیلترهایی که دارد فرد موردنظر می‌تواند مسکن خود را با توجه به بودجه، نوع مسکن (آپارتمانی، ویلایی و...) از میان هزاران آگهی انتخاب کند. از طرفی این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها شرایطی را برای اغلب آژانس‌ها و مشاورین املاک فراهم کرده‌اند تا آن‌ها نیز املاکی که به آن‌ها سپرده‌شده است را از این طریق آگهی کنند. نکته قابل‌توجه این است که آگهی گذاشتن در این وب‌سایت‌ها برای کاربران عادی رایگان است اما برای دفاتر املاک به دلیل اینکه به‌صورت حرفه‌ای و برای کسب درآمد از خدمات استفاده می‌کنند رایگان نیست. در این مطلب از وبلاگ گنجه قصد داریم که به شما آموزش دهیم که چگونه با کاهش هزینه‌های آگهی، تماس‌های بیشتری به دلیل ثبت آگهی دریافت کنید.

راه حل، ثبت‌نام در پنل مشاورین املاک گنجه

موتور جستجوی گنجه دارای قسمتی بنام پنل مشاورین املاک است که هدف آن آسان کردن فعالیت حرفه‌ای آژانس‌های املاک در تمامی شهرهای کشور است. ثبت‌نام در این پنل کاملاً رایگان است و شما می‌توانید به مدت 7 روز به‌صورت رایگان از خدمات بی‌نظیر این پنل استفاده کنید. ثبت‌نام در این پنل دارای مزیت‌های فراوانی است که هم به کاهش هزینه‌ها و هم به عملکرد بهتر آگهی‌ها کمک می‌کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزیت‌های این پنل اشاره می‌کنیم.

دسترسی به میلیون‌ها آگهی

موتور جستجوی گنجه باهدف سهولت هرچه بیشتر کاربران ایرانی میلیون‌ها آگهی از سرویس‌های دادوستد معتبر مانند دیوار، شیپور، کیلید و... را جمع‌آوری می‌کند و در حداقل زمان ممکن آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین دفاتر املاک به تعداد بسیار زیادی آگهی دسترسی دارند که این امرموجب کسب درآمد بیشتر می‌شود.

ارائه گزارشات تحلیلی

یکی از خدمات بی‌نظیر پنل مشاورین املاک ارائه گزارشات آماری و تحلیلی دقیق از بازار ملک است که این گزارشات به‌صورت عرضه و تقاضا بازار با تفکیک کردن شهر و محدوده‌های شهری در اختیار مشاورین املاک قرار می‌گیرد و از این طریق آن‌ها می‌توانند بسیار دقیق‌تر به تحلیل بازار مسکن بپردازند و درنتیجه بیشترین سود را کسب کنند.

فایل بندی با زونکن

زونکن از دیگر خدمات پنل مشاورین املاک است که به شما کمک می‌کند آگهی‌های موردعلاقه خود را در پوشه‌های دلخواه فایل‌بندی کنند. این کار باعث نظم بیشتر در کارهای شما می‌شود.

گوش به زنگ

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده پنل مشاورین گنجه، گوش به زنگ است. گوش به زنگ به این معناست که آگهی‌های دلخواه و موردنظرتان به‌صورت لحظه‌ای از طریق پیامک، ربات تلگرام و ایمیل برای شما ارسال می‌شود. به‌عنوان‌مثال شما ملکی با مشخصات خاص مدنظرتان است با واردکردن مشخصات دلخواهتان به‌محض ثبت شدن آگهی با آن ویژگی‌ها شما جزو اولین افرادی هستید که از آن اطلاع پیدا می‌کنید. بدین ترتیب وقت ارزشمند شما برای سرچ و جستجو کردن‌های طولانی تلف نمی‌شود و آگهی‌های مناسب را از دست نمی‌دهید.

بهره‌مندی از تخفیف‌های پنل

پنل مشاورین گنجه تخفیف‌های ویژه‌ای برای آژانس‌ها و مشاوران املاک که دراین پنل ثبت‌نام می‌کنند در نظر دارد که هدف آن رضایتمندی هرچه بیشتر کاربرانشان است.

هزینه پایین تعرفه پنل مشاورین املاک

از دیگر مزایای بی‌نظیر پنل مشاوران گنجه قیمت پایین تعرفه‌های پنل ثبت‌نام مشاورین املاک آن نسبت به سایر رقبایشان است.

سخن پایانی

در این مطلب در ارتباط با راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های آگهی برای آژانس‌ها و مشاورین املاک با شما صحبت کردیم و به معرفی پنل مشاورین املاک موتور جستجو گنجه پرداختیم. بنابراین اگر می‌خواهید با هزینه کمتر برای آگهی به نتیجه بسیار بیشتری برسید همین‌الان در پنل مشاوران گنجه ثبت‌نام کنید.