اجاره و رهن آپارتمان در شهرک اکباتان

قیمت ملک در شهرک اکباتان تهران

اکباتان یکی از مناطق غربی تهران است که در منطقه 5 قرار دارد. این شهرک دارای سه فاز است که هر سه فاز آن از امکانات بالایی برخوردار است و برای سکونت بسیار مناسب هستند. این محله با وجود جمعیت بالایی که دارد، از لحاظ فضای سبز و بهره‌مندی از فضاهای عمومی کافی، برخوردار است. شهرک اکباتان دارای مساحتی حدود 5.94 کیلومترمربع است که از سمت شما به اتوبان تهران کرج و از سمت جنوب به بزرگراه شهید لشگری از سمت شرق به شهرک آپادانا و کوی بیمه و از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی متصل می‌شود. در ادامه این مطلب از وبلاگ گنجه قصد داریم شمارا بیشتر با امکانات این شهرک آشنا کنیم.

امکانات شهرک اکباتان تهران

خوشبختانه این شهرک دارای امکانات رفاهی و عمومی بسیار مطلوبی است به طوری که بسیاری از ساکنان شهرک اکباتان برای رفع نیازهای خود خیلی کم نیاز به خروج از شهرک دارند. از امکانات فاز 1 شهرک اکباتان می‌توان به 2 ورزشگاه دستگردی و راه آهن ،11 بازارچه، میدان تره بار و وجود مدارس در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اشاره کرد.

آگهی قیمت ملک در شهرک اکباتان در تهران

از امکانات رفاهی فاز 2 شهرک اکباتان می‌توان به مجتمع فرهنگی و هنری مگامال اشاره کرد. این مجتمع جزو اولین و بزرگترین مجتمع تجاری در ایران است که دقیقا روبه‌روی فاز 2 شهرک اکباتان واقع شده است. علاوه براین در فاز 2 این شهرک 3 بازارچه و 5 مدرسه وجود دارد. در فاز سوم این شهرک نیز مجتمع تجاری نگین اکباتان وجود دارد.

از دیگر امکانات این شهرک می‌توان به وجود چندین داروخانه، درمانگاه و مراکز درمانی اشاره کرد. بیمارستان فوق تخصصی صارم یکی از بهترین و معروف‌ترین بیمارستان‌های تهران است که حوزه فعالیت آن در زمینه زنان و زایمان و درمان نازایی است. این بیمارستان در 6 طبقه ساخته شده است و دارای کلینیک‌های ناباروری، کلینیک فوق تخصصی نوزادان، کلینیک مشاوره و... است.

بیشتر بخوانید: قیمت ملک در نیاوران تهران

قیمت ملک در سعادت آباد تهران

قیمت ملک در شهرک غرب تهران

خیابان های مهم شهرک اکباتان

محله اکباتان دارای خیابان‌های مهمی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  1. میدان بسیج
  2. خیابان ورزش
  3. خیابان شکوری
  4. خیابان راه‌آهن
  5. خیابان صنایع هواپیمایی
  6. بلوار ابوالقاسم بوذری
قیمت خانه در شهرک اکباتان

حمل و نقل عمومی و مترو در شهرک اکباتان

دسترسی به حمل و نقل عمومی دراین شهرک به خوبی فراهم است. دسترسی به ایستگاه مترو از مزایای این شهرک است که خود دلیلی بر افزایش قیمت خانه در شهرک اکباتان می‌باشد. همچنین با استفاده از اتوبوس می‌توان به مناطق مختلف تهران رفت و آمد کرد. علاوه بر اتوبوس‌ها و مترو، تاکسی‌های سفید و زرد نیز در اکباتان در دسترس هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها به سایر نقاط تهران سفر کرد.

قیمت خانه در شهرک اکباتان تهران

وجود خانه‌های باکیفیت و محیطی سرسبز و همچنین امکانات خوب این شهرک باعث شده است تا قیمت خانه در این منطقه گران باشد. قیمت آپارتمان در این شهرک باتوجه به مساحت و متراز خانه، سال ساخت، موقعیت و... متفاوت است. اگر می‌خواهید از آخرین قیمت خرید یا اجاره آپارتمان در شهرک اکباتان اطلاعات کسب کنید. کافی است به وبسایت گنجه مراجعه کنید.