آگهی های خرید و فروش املاک خارجی در گنجه

راهنمای خرید و اجاره خانه در آنکارا 2023 + معرفی بهترین محله‌های آنکارا

امروزه بسیاری از ایرانیان برای اهداف مختلفی چون سرمایه‌گذاری، کار، تحصیل، اخذ شهروندی ترکیه و غیره به خرید ملک در این کشور می‌پردازند. یکی از ایده‌آل‌ترین و بهترین شهرها برای خرید خانه در ترکیه، شهر آنکارا است. این شهر جزو بزرگ‌ترین شهرهای ترکیه است و اگر شما بودجه کافی برای خرید ملک در شهر استانبول را ندارید بهترین گزینه، خرید خانه در آنکارا است. در این مطلب از بلاگ گنجه قصد داریم راهنمای خرید و اجاره خانه در آنکار را در اختیار شما بگذاریم. همچنین به معرفی بهترین محله‌های آنکارا بپردازیم.

جدیدترین آگهی‌های اجاره آپارتمان در گنجه

معرفی شهر آنکارا

آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و بعد از استانبول بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است. نام قدیمی انکارا "آنقره" بوده است. این شهر در مرکز ترکیه واقع شده است و دسترسی آن به همه نقاط کشور بسیار راحت و آسان است. امروزه این شهر جزو شهرهای سیاسی، صنعتی و تجاری ترکیه محسوب می‌شود و امکانات و موقعیت خوبی را دارا می‌باشد. به دلیل اینکه شهر انکارا جزو مناطق خشک ترکیه است زمین‌های آن بیشتر برای ساخت و ساز مراکز تجاری و مجتمع‌های مسکونی استفاده می‌شود. به همین دلیل این شهر گزینه بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار ملک است.

مزایا خرید ملک در آنکارا

با خرید ملک در آنکارا شما می‌توانید از مزایای بسیار آن بهره ببرید. از جمله مزیت‌های خرید ملک در آنکارا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک در آنکارا امکان‌پذیر است. علاوه براین شما می‌توانید از خدمات تحصیلی، آموزش و درمانی بهره برید.
  • با خرید ملک در این شهر می‌توانید ویزای کشورهای اروپایی و آمریکایی را اخذ کنید.
  • در آنکارا، خرید ملک به صورت اقساطی با استفاده از وام بانکی امکان‌پذیر است.
  • سرمایه‌گذاری و کسب درآمد و سود از طریق خرید ملک در آنکارا
  • قیمت مناسب و پایین‌تر ملک در آنکارا نسبت به استانبول
  • وجود دانشگاه‌های معتبر و امکان کسب تحصیلات در این شهر
مشاهده جدیدترین آگهی های اجاره آپارتمان در آنکارا، گنجه

شرایط خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت

قیمت ملک در آنکارا در سال 2023

قیمت ملک در آنکارا به عوامل مختلفی از جمله شرایط اقتصادی، سیاست‌های دولت، بازار ملک، شرایط جغرافیایی و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. با این حال طبق گزارشات به دست آمده میانگین متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در آنکارا بین 1861 لیر تا 2572 لیر می‌باشد.

جدیدترین آگهی‌های خرید آپارتمان در آنکارا، گنجه

قوانین خرید ملک در آنکارا

اگر ملکی که شما قصد خریداری آن را دارید دارای یکی از شرایط زیر باشد شما نمی‌توانید در آنکارا و سایر شهرهای ترکیه اقدام به خرید آن کنید:

  • خرید زمین یا ملک در مناطق نظامی شهر انکارا
  • خرید بیش از 30 هکتار از اراضی ملکی
  • خرید بیش از 10 درصد از املاک شهرهای ترکیه

اجاره ملک در آنکارا

متقاضیان اجاره ملک یا آپارتمان در آنکارا معمولا به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول افرادی که برای تحصیل در دانشگاه‌های معتبر آنکارا، مهاجرت کرده‌اند ودسته دوم کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند. چراکه این افراد باید مدت زمان زیادی را صرف رفت و آمد به سفارت آمریکا کنند. بنابراین هرساله متقاضیان بسیاری برای اجاره کوتاه مدت ملک در آنکارا وجود دارد.

مشاهده جدیدترین آگهی‌های اجاره آپارتمان در آنکارا

معرفی بهترین محله‌های آنکارا

شهر آنکارا داری محله‌ها و مناطق زیادی است که شما براساس میزان بودجه، موقعیت و سلیقه خود می‌توانید یکی از این محله‌ها را برای خرید خانه و زندگی انتخاب کنید. در ادامه به معرفی بهترین محله‌های آنکارا برای خرید و اجاره ملک می‌پردازیم.

محله چانکایا

یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین محله‌های شهر آنکارا، محله چانکایا است. این محله پرجمعیت‌ترین منطقه آنکارا است و دارای امکانات بسیار بالایی ازجمله خانه‌های ویلایی لوکس و مدرن، دسترسی راحت به سیستم حمل‌و نقل عمومی و... است. همچنین این منطقه از بافت شهری مدرنی برخوردار است و اکثر افراد سرشناس و سرمایه‌دار در این محله زندگی می‌کنند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که قصد سرمایه‌گذاری املاک را دارید، انتخاب آپارتمان‌ها و خانه‌های این محله گزینه بسیار مناسبی است.

محله گلف کنت

یکی دیگر از محله‌های باارزش و گران، شهر آنکارا محله گلف کنت است. این محله دارای امکانات بسیاری ازجمله نزدیکی به جاده اسکی شهر، سالن‌های مطالعه و ورزشی زیاد، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع با خدمات رفاهی بالا و دانشگاه‌های مهمی مانند Çankaya،Başkent، METU است.

محله باتی کنت

یکی از مدرن‌ترین و سرسبزترین محله‌های آنکارا محله باتی کنت است. این محله دور از مرکز شهر و جزو نقاط آرام شهر است. به همین علت بسیاری از افرادی که به دنبال منطقه‌ای دنج و آرام هستند، این منطقه را برای خرید آپارتمان و زندگی انتخاب می‌کنند. از ویژگی‌های مثبت محله باتی کنت می‌توان به شبکه حمل و نقل مناسب، زندگی آرام و به دور از شلوغی و طبیعتی زیبا اشاره کرد.

محله کیزیلای

محله کیزیلای در مرکز شهر آنکارا قرار دارد و جزو بهترین و شیک‌ترین محله‌های این شهر محسوب می‌شود. از ویژگی‌های مثبت این محله می‌توان به مراکز خرید و بوتیک‌های زیاد، کافه‌ها و رستوران‌های شیک و وجود سفارت آمریکا در این منطقه اشاره کرد. کیزیلای منطقه‌ای شلوغ و لوکس و دارای امکانات رفاهی بالا است. این محله نیز یکی از مناطق خوب برای سرمایه‌گذاری در زمینه املاک و مستغلات است.

محله امید

محله امید آنکارا به داشتن ویلاها و آپارتمان‌های لوکس و مدرن معروف است. همچنین قیمت آپارتمان در این محله گران است. از ویژگی‌های مثبت این محله می‌توان به دسترسی راحت این محله به سایر مناطق شهر آنکارا اشاره کرد.

محله ییلدیز اولر

یکی از محله‌های آرام، شیک و نوساز شهر آنکارا محله ییلدیز اولر است. این منطقه از نظر داشتن ویلاهای بی‌نظیر و شیک در رتبه دوم قرار دارد. از ویژگی‌های مثبت این محله می‌توان به مراکز خرید، پاساژها و دسترسی راحت به سایر نقاط شهر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین محله‌های استانبول برای خرید خانه

محله اورن

یکی از زیباترین محله‌های شهر آنکارا، اورن است. در این محله خانه‌های بسیار زیبایی در ارتفاعات و بلندترین نقطه شهر ساخته شده است. اکثر ساکنین این محله را افراد سرشناس و سیاسی تشکیل می‌دهند. اورن جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین محله‌های آنکارا است.

محله موتلو کنت

یکی دیگر از محله‌های خوب شهر آنکارا محله موتلو کنت است. این محله جزو مناطق شلوغ و پرتردد شهر است و مکانی مناسب برای زندگی است. قیمت ملک و آپارتمان در این محله بسیار مناسب است.

محله آنیت تپه

محله آنیت تپه دارای آپارتمان‌های خوش ساخت و زیبا است و از نظر مناسب و پایین بودن قیمت آپارتمان و ملک، این منطقه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

محله چیدم

محله چیدم جزو مناطق متوسط شهر آنکارا است در این منطقه هم خانه‌های نوساز و هم خانه‌های با سبک قدیمی وجود دارد. بنابراین این محله جزو مناطقی است که جوابگوی هر سلیقه‌ای می‌باشد. همچنین قیمت ملک در این محله بسیار مناسب است.

محله چای یولو

محله چای یولو یکی از مناطق خوش آب‌وهوای آنکارا است. این محله دارای باغ‌های میوه و گل و گیاه بسیاری است که زیبایی این محله را دوچندان کرده است. اکثر آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی این محله دارای امکاناتی فوق‌العاده نظیر پنل‌های خورشیدی برای ذخیره‌سازی انرژی، سونا، جکوزی، زمین والیبال، زمین فوتبال، پارکینک روباز و سرپوشیده هستند.

محله امک

یکی دیگر از بهترین محله‌های آنکارا، محله امک است که مکانی آرام و دنج و نزدیک به مرکز شهر آنکارا است. شب‌های این محله از نظر زیبایی دارای شهرت خاصی است. اکثر خانه‎‎‌ها و آپارتمان‌های این محله با امکانات بی‌نظیری مثل جکوزی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، تهویه هوا، پارکینگ و نگهبانی مجهز شده‌اند.

محله بلوک ایشچی

محله بلوک ایشچی یکی دیگر از محله‌های شهر آنکارا است. از مزایای بسیار مهم این منطقه می‌توان به قیمت مناسب ملک و خانه، باتوجه به امکانات خوب آن اشاره کرد.

محله باهچلی اولر

محله باهچلی اولر دارای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی زیادی است. به همین علت این محله بسیار مورد علاقه دانشجویان است. همچنین قیمت خرید و اجاره خانه در این منطقه بسیار مناسب و هماهنگ با زندگی دانشجویی است. بنابراین اگر برای تحصیل، قصد مهاجرت به آنکارا را دارید، زندگی کردن در این محله برای شما مناسب است.

محله یاشا مکنت

محله یاشا مکنت جزو محله‌های در حال رشد و توسعه آنکارا است و بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری ملک می‌باشد. از مزایا و ویژگی‌های این محله می‌توان به قیمت مناسب ملک در ان اشاره کرد.

محله اینجک

یکی دیگر از محله‌های خوش آب‌وهوای شهر آنکارا منطقه اینجک است. از ویژگی‌های این محله می‌توان به وجود دو دانشگاه آتلیم و اوفوک اشاره کرد. بنابراین این محله نیز برای کسانی که برای تحصیل به آنکارا مهاجرت کرده‌اند مناسب است.

محله گول باشی

یکی دیگر از محله‌های خوب شهر آنکارا، محله گول باشی است که دارای امکانات رفاهی مناسب و خانه‌های نوساز و جدید است. بسیاری از شرکت‌های معتبر، این محله را برای سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز انتخاب کرده‌اند.

منطقه ینی محله

یکی از بزرگترین محله‌های آنکارا منطقه ینی محله است. از ویژگی‌های خوب این محله نزدیکی آن به محله چای یولو و دانشگاه قاضی است. این منطقه دارای امکانات بی‌نظیری مانند فضای بازی برای کودکان، زمین‌های ورزشی و پارک و... است. قیمت املاک در این محله مناسب‌تر از محله چانکایا است.

جمع‌بندی

در این مطلب، راهنمای خرید و اجاره خانه در آنکار را در اختیار شما قرار دادیم و سپس به معرفی کامل بهترین محله‌های شهر آنکارا پرداختیم. بنابراین اگر شما قصد خرید یا اجاره خانه در شهر آنکارا را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت گنجه از جدیدترین آگهی‌های خرید و فروش ملک در آنکارا، آگاهی پیدا کنید.